Kundtjänstmedarbetare

Tjänsten är på deltid, 50%, med möjlighet till utökning ca sommaren 2022.

Som kundtjänstmedarbetare har du en av företagets viktigaste roller då du är den första och huvudsakliga kontakten för våra kunder, såväl de terapeuter som använder eller är intresserade av våra verktyg, som för klienter som söker hjälp genom oss. Du är vårt ansikte utåt.

Dina arbetsuppgifter handlar i huvudsak om att hjälpa våra kunder med allt från att svara på frågor om våra tjänster, hjälpa dem att komma igång med våra verktyg, hjälpa klienter med bokning samt en del teknisk support. När en kund hör av sig till Ahum ska de kunna känna att de pratar med en trygg person som kommer att hjälpa dem att lösa deras ärende vad det än må vara.

 

Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta bland annat:

  • Besvara inkommande frågor via e-post, chat och telefon. Högt och lågt.
  • Hantera inkommande försäkrings- och B2B-ärenden där du hjälper klienter komma i kontakt med rätt terapeut.
  • Onboarda nya terapeuter in i våra verktyg, vilket innefattar att guida dem i systemet och hjälpa dem sätta upp sina terapeutprofiler.
  • Diverse andra administrativa uppgifter

Ahum är ett snabbt växande bolag, där nya och spännande saker händer hela tiden. Det är därför extra viktigt att du är flexibel och initiativtagande, då nya arbetsuppgifter kan komma att dyka upp, samt äldre uppgifter kan komma att förändras. Som en del av vårt team kommer du få stora möjligheter att påverka din roll och hur den kommer att se ut framåt.

 

På Ahum kommer du att:

  • Ha en betydande påverkan på företagets framtid, då vi är ett litet, men snabbt växande bolag där du kommer in i ett tidigt skede.
  • Arbeta tillsammans med passionerade (och väldigt härliga) kollegor med bred erfarenhet från många olika branscher, såsom psykologi, försäljning, service och att bygga startups.
  • Ha möjlighet att till stor grad påverka ditt eget och ditt teams arbete, genom att skapa nya rutiner, utveckla nya sätt att tänka och ta fram enklare flöden.
  • Utveckla dig själv och din roll tillsammans övriga kundtjänstteamet i takt med att bolaget växer
  • Ha möjlighet till en bra jobb/fritid-balans genom bra arbetsvillkor och möjlighet att arbeta hemifrån vid behov. Vi tror på frihet under ansvar!

 

Det vi söker

Du behöver kunna tala flytande svenska och engelska. Övriga språk är meriterande men inte ett krav. Då vi är ett techbolag, arbetar med dator som vårt främsta verktyg, och där viss teknisk support ingår i arbetet, är det viktigt med mycket god datorvana. Då en del ärenden rör betalning och fakturering är erfarenhet från ekonomi också meriterande, men inte ett krav.

I övrigt ser vi gärna följande:

  • En riktig stjärna på service, där du har ett sätt som får personer du pratar med att känna att de är i trygga händer
  • Duktig på att kommunicera, är noggrann med information och överlämning och har det där ögat för detaljer.
  • En sann problemlösare och är alltid nyfiken. Du uppdaterar dig ständigt med ny information och det du inte vet nu, tar du reda på.
  • Brinner för att hjälpa andra, inte bara våra kunder. Du gör ditt bästa för att vara tillgänglig även för dina kollegor.
  • Flexibel och orädd för förändringar. Vi förändras konstant och du kan behöva anpassa dina rutiner därefter, samt ta initiativ och hjälpa till att skapa smidiga övergångar.
  • En härlig person som är rolig att jobba med!

Bli en del av Ahum och häng med på vår otroliga resa! Ansök så snart du bara kan!
Bifoga ett personligt brev i din ansökan där du berättar mer om varför just du skulle vara ett perfekt tillskott till oss på Ahum.

 

Har du några som helst frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Kleban på sofia@ahum.se

Menu